Nekaj časa nazaj je naše družinsko podjetje, ki smo ga ustvarili nekaj let nazaj, kar na enkrat naredilo zelo velik napredek. Tako pa je to pomenilo, da smo na podjetje začeli dobivati čedalje več klicev. Ti pa so bili predvsem klici raznih strank, ali pa kakšnih drugih podjetji, ki so se zanimala za morebitno sodelovanje. No težava pa je bila ta, da je bilo teh klicev toliko, da jih nismo več uspeli kontrolirati, oziroma se na vse javiti.
Zato pa je bila tukaj samo ena rešitev in sicer telefonska centrala. Zato pa smo se odločili, da bomo zaposlili ekipo, ki bo tvorila to telefonsko centralo, saj bi lahko bila to edina rešitev na ta naš problem. Tako pa bi telefonska centrala delovala tako, oziroma bi bila edina njihova naloga ta, da bi se javljala, oziroma bi sprejemala vse klice, ki naslovijo naše podjetje.
Tako pa je naša ekipa, katera je tvorila telefonsko centralo morala dobro poznati vse naše storitve, ki jih nudimo. To pa jim je nato omogočalo, da so lahko takoj odgovorili na vsa vprašanja o storitvah, ki so se pojavila pri strankah. Tako pa je telefonska centrala tudi močno dvignila kredibilnost naših strank do našega podjetja, saj so tako sedaj lahko dobile takojšnje odgovore na katero koli vprašanje, ki so ga imele, kar pa nam je bilo zelo pomembno, ker je kredibilnost strank zelo pomembna za uspešno podjetje.
Nato pa je naša telefonska centrala dobila tudi kakšne klice, ki so bili namenjeni kakšnemu nadrejenemu. Tako pa je telefonska centrala te klice takoj posredovala do kakšnega nadrejenega, tako da tudi to ni bila težava. No tako pa smo s tem, ko smo vzpostavili telefonsko centralo, naredili res zelo veliko za naše podjetje, kar pa je vodilo v to, da smo dobili kar lep profit, saj se nam je potem število strank še povečalo.